Verwen jezelf zonder jezelf tekort te doen!

Vragen en antwoorden

We zijn er om te helpen.

Mijn account

Ik heb geen toegang meer tot mijn klantenaccount
Maak je geen zorgen! Ga naar het pictogram"Mijn account" rechtsboven in de e-shop en klik vervolgens op "Mijn wachtwoord opnieuw instellen". Je ontvangt een e-mail van hello@glycky.be om een nieuw wachtwoord aan te maken. Als dit niet werkt, heb je misschien nog geen account: volg de procedure om er een aan te maken.
Hoe maak ik mijn Glycky account aan?
Klik op het tekenpictogram rechtsboven op de startpagina van onze e-shop en vervolgens op "Maak een account aan". Vul je achternaam, voornaam en e-mailadres in en klik vervolgens op "Verzenden". Je zou een e-mail ter bevestiging van je account moeten ontvangen van hello@glycky.be. Neem bij problemen contact met ons op via hello@glycky.be.

Producten en voorraden

Hoe zoek ik een product in onze e-shop?
Typ de naam van het merk of product in de zoekbalk in het midden van onze online shop. Als je niet kunt vinden wat je zoekt, neem dan per e-mail contact met ons op via hello@glycky.be, dan doen we ons best om het aan onze catalogus toe te voegen.
Hoe weet ik wanneer een artikel weer op voorraad is?
Om op de hoogte te blijven van de beschikbaarheid van producten, kunt u zich aanmelden voor GlyckyNews om meldingen te ontvangen wanneer al onze producten weer op voorraad zijn.

Besturingselementen

Heb je meer hulp nodig?
Neem contact met ons op via hello@glycky.be.
Bestelling wijzigen
Zodra je bestelling is bevestigd, is het niet meer mogelijk om producten toe te voegen of te verwijderen. Als je bestelling nog niet is verwerkt door ons logistieke team, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via hello@glycky.be met je bestelreferentie en de wijzigingen die moeten worden aangebracht.
Orderbevestiging
Zodra je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail van hello@glycky.be. Controleer je spam en reclamemails voor onze e-mail. Je kunt ook je bestelgeschiedenis en trackingnummers vinden in je Glycky account.
Waar leveren jullie?
We leveren in België. Neem voor alle andere bestemmingen contact met ons op via hello@glycky.be.
Wat zijn jullie leveringstarieven?
De verzendkosten voor België zijn €6 voor afhalen bij een Point Poste, €8 voor thuisbezorging en €2 voor afhalen bij de Losmoz bar(Rue Souverain Pont 12, 4000 Liège).

Levering is gratis voor aankopen boven €70.

Neem voor alle andere bestemmingen contact met ons op via hello@glycky.be.

Welke betalingsmethoden zijn beschikbaar?
Je kunt betalen met een creditcard (Visa, Mastercard, American Express, Maestro, Bancontact). We accepteren geen cheques. Als je nog vragen hebt over betaalmethoden, neem dan contact met ons op via hello@glycky.be.