Het Glycky team is er om je te helpen en te adviseren.
Contact Glycky
Heb je een vraag? Schrijf ons!
Neem direct contact met ons op of vul het formulier in en laat ons weten hoe we je kunnen helpen.
E-mailadres
hello@glycky.be
Veelgestelde vragen
Hoe weet ik wanneer een artikel weer op voorraad is?
Om op de hoogte te blijven van de beschikbaarheid van producten, kunt u zich aanmelden voor GlyckyNews om meldingen te ontvangen wanneer al onze producten weer op voorraad zijn.
Waar leveren jullie?
Wat zijn jullie leveringstarieven?
De verzendkosten voor België zijn €6 voor afhalen bij een Point Poste, €8 voor thuisbezorging en €2 voor afhalen bij de Losmoz bar(Rue Souverain Pont 12, 4000 Liège).
Levering is gratis voor aankopen boven €70.
Neem voor alle andere bestemmingen contact met ons op via hello@glycky.be.
Ik heb geen toegang meer tot mijn klantenaccount
Maak je geen zorgen! Ga naar het pictogram"Mijn account" rechtsboven in de e-shop en klik vervolgens op "Mijn wachtwoord opnieuw instellen". Je ontvangt een e-mail van hello@glycky.be om een nieuw wachtwoord aan te maken. Als dit niet werkt, heb je misschien nog geen account: volg de procedure om er een aan te maken.
Hoe zoek ik een product in onze e-shop?
Typ de naam van het merk of product in de zoekbalk in het midden van onze online shop. Als je niet kunt vinden wat je zoekt, neem dan per e-mail contact met ons op via hello@glycky.be, dan doen we ons best om het aan onze catalogus toe te voegen.